torek, 30. december 2014

Movember juha iz zelenih paprik

Kremna juha iz zelenih paprik
Sem ter tja imamo za kosilo tudi kremno juho. Naj bo to špargljeva, bučkina ali ... Če nam je samo
juha za kosilo premalo, ponavadi spečemo še nekaj palačink za sladico.
Tokrat sem našel recept izrezan iz neke revije. Žal ne vem več katere. Naredil sem nek približek juhe po omenjenem receptu.

Paprike sem najprej očistil in narezal na male koščke. Nasekljal sem tudi čebulo in česen ter naribal sir. V posodo z oljem sem najprej popražil čebulo, malo kasneje dodal še česen. Ko je zadišalo se jima je pridružila še paprika ter ščepec kajenskega popra. Ko je paprika mehka, jo utopimo v vodi in mleku. Dodamo še nariban sir in razstavimo na prafaktorje s paličnim mešalnikom. Kuhamo še nekaj kratkih minutk in postrežemo s kruhovimi kockami ter kislo smetano.

Za top 4:

- 6 zelenih paprik
- 1 čebula
- 3 stroke česna
- 30 dag sira
- pol skodelice vode
- 1l mleka
- ščepec ali malo več kajenskega popra
- nekaj žlic kisle smetane
- na maslu popražene kruhove kocke

Ni komentarjev:

Objavite komentar