ponedeljek, 24. marec 2014

Rižota ob koromaču

Rižota ob koromaču
Če bi imel 4 kobuljice koromača, bi za kosilo verjetno naredil rižoto s koromačem. Glede na njegov menda izredno zdrav vpliv na zdravje in še kaj, bi bilo morda pametneje.
Ker sem imel le en gomolj, je imel koromač glavno vlogo ob stranskih igralcih kot je npr. por in korenje.
Torej: približno polovico masla sem stopil v posodi, v kateri je že bilo olivno olje. Dodal sem čebulo, por in koromač. Pražil sem vse to nekaj minut in zatem dodal še korenje in riž. Ob nenehnem mešanju sem ga nekoliko popražil in dodal 1 dcl belega vina. Ko se je vse trenutek podušilo, sem pridodal vodo, v kateri sem stopil kocko "bio" zelenjavne kocke, ker nisem imel jušne osnove (bolje kot samo vodo?).
Zaključil sem s preostalim maslom in parmezanom ter soljo in poprom.
V moji kuhi je ta jed nekaj novega, vendar so jo vsi ostali člani pohvalili (se morda bojijo, da bom prenehal s kuhanjem?);-)

Za kosilo 4-ih (več ali manj):

- kobuljica koromača
- 4 žlice masla
- 3 žlice oljčnega olja
- 1 "po Binetovo" narezana čebula
- 3 naribane korenčke
- 2 pora (odvisno od velikosti, jaz sem imel 10 micenih z domačega vrta)
- 4 dcl riža
- 6 dcl (pribl.) goveje juhe ali kaj podobnega;-)
- 1 dcl belega vina
- 4 žlice naribanega parmezana
- sol po okusu in nekaj sveže mletega popra (če ste moški, ne sprašujte žene - ga bo morda hotela preveč)

Ni komentarjev:

Objavite komentar