petek, 28. februar 2014

Ribja rižota

Danes bo za kosilo...
 Včasih je ideja za kosilo lahko najtežje, kar te čaka, ko prideš domov. Moja "ta boljša" ve to še bolje od mene, oz. ji to dosti bolj seže do srca kot meni. Zato sem si na lastno pest omislil nekaj kuharskih knjig iz katerih "vlečem" ideje, kar mi je dosti bolj priročno kot brskati po spletu. Ne mislim, da tam težko kaj najdem, le prerado me zanese na bolj tehnične stvari;-).
Torej: danes sem našel recept za ribjo rižoto, ki ga spričo nepravih sestavin nisem "prekopiral" v lonec, ampak je bilo potrebno nekaj improvizacije. S tem sicer tvegamo, da rezultat ne bo ravno v skladu z našimi željami, vendar če človek kuha z ljubeznijo do kasnejših uživalcev, ni možnosti, da bi nastalo kaj neužitnega!
Namesto brancina sem uporabil file panga (vitki som), ki na moje začudenje in zadovoljstvo vseh nas, ne "smrdi" kot riba. Njegov vonj me najbolj spominja na pečen jajčni beljak. Dal sem ga v posodo, zalil toliko, da je bil pokrit z vodo in začinil s poprom, strokoma česna in lovorjevim listom. Kuhal 10 minut, vodo odlil in prihranil za kasneje.
...ribja rižota!
Na oljčnem olju in žlici masla sem prepražil manjšo čebulo in por. Nato sem dodal odcejeno ribo in opran riž ter nekaj trenutkov kasneje zalil s prej kuhano ribjo juho, ki jo ves čas dodajamo po potrebi. Preden je riž kuhan, prilijemo še cca. 1 dcl suhega belega vina. Primešamo še žlico masla in potresemo s parmezanom. Logično je, da nekje proti koncu tudi solimo:-)




Za lačne 4:

- file panga 800 g (lahko tudi manj)
- do 10 zrnc črnega popra (jaz sem dodal kar mletega)
- strok ali dva česna
- lovorjev list
- čebula
- por
- 2 žlici masla
- oljčno olje
- 3.5 dcl riža
- cca. 100 g parmezana (zame velja - več ga je, bolje je)

Dober tek!


Ni komentarjev:

Objavite komentar